S.M.I.L.E. Young - Ada Dental Center

Programări online

PROGRAMARE ONLINE 0723.071.014

S.M.I.L.E. Young

Program de igienizare și prevenție pentru adolescenți.

Adolescenții trec printr-o serie de transformări fizice într-un timp relativ scurt. Foarte puțini știu că în această perioadă apar modificări și la nivelul cavității bucale, schimbări care trebuie conștientizate, urmărite cu atenție pentru a putea fi luate măsuri care previn afecțiunile dentare sau parodontale pe termen lung.
Orice schimbare hormonală produce modificări la nivelul întregului organism, iar la nivelul cavității bucale se manifestă prin gingii inflamate, înroșite, sensibile la atingere, care sângerează la periaj. Aceleași modificări pot să apară pe perioada menstruației la adolescente. Toate aceste schimbări fac ca adolescentul să nu se mai perieze corect și des pe dinți deoarece evită durerea și sensibilitatea. Astfel, crește placa bacteriană și tartrul, crescând astfel incidența de carie și problemele în lanț cu agravarea sănătății în general. Totodată apar retracțiile gingivale și cresc sensibilitățile dentare.

Programul S.M.I.L.E. YOUNG asigură:

radiografie panoramică și examen clinic

determinarea incidenței de carie și placa bacteriană

plan de tratament cu trimitere către specialiștii clinicii

modele de studiu digitale sau clasice

detartraj și periaj

sfaturi de igienă și dietă

Sigilările și fluorizările se vor face în ședințe separate.

• Sigilare – 150 ron/dinte
  • Fluorizare – 100 ron/ședință