S.M.I.L.E Pregnant – Ada Dental Center

Programări online

S.M.I.L.E Pregnant

S.M.I.L.E. PREGNANT vine în ajutorul tău cu un pachet de trei ședințe de control și igienizare (pentru fiecare trimestru de sarcină) precum și monitorizarea pe toată perioada sarcinii (contact permanent cu un membru al echipei oricând dorește pacienta, inclusiv pentru sfaturi și soluții).

Orice schimbare hormonală produce modificări la nivelul organismului. Femeile sunt predispuse la apariția problemelor dentare, orice cantitate cât de mică de placă bacteriană poate duce în perioada de sarcină la apariția gingivitei de sarcină, gingiile tind să se inflameze, se înroșesc, devin sensibile la atingere și sângerează la periaj.
Este îngrijorător faptul că femeile gravide consideră de multe ori că intervențiile stomatologice ar dăuna fătului. Studiile au demonstrat că bacteria învinuită pentru apariția cariilor (Streptococul Mutans) se transmite la făt, iar problemele dentare netratate pot declanșa nașteri premature.
În gingivita de sarcină, resturile alimentare și bacteriile se acumulează mult mai ușor, agravând inflamația și determinând o respirație urât mirositoare. Pot să apară și tumori gingivale de sarcină ce vor îngreuna alimentația, cu sângerări și durerile locale. Poate să apară și mobilitatea dentară. Toate acestea sunt procese reversibile dacă sunt monitorizate, să nu evolueze cu complicații. Controalele la stomatolog, igienizările, descoperirea și rezolvarea acestor afecțiuni prin tratamente minim invazive la timp sunt soluția de a preveni pierderea dinților și de asemenea soluția pentru a avea un bebeluș sănătos.
Cariile dentare apar mai des la gravide din mai multe cauze, și în același timp sistemul imun în sarcină nu funcționează la fel de bine, iar saliva generează o cantitate mai mică de substanțe cu rol antibacterian. Greața și senzația de vomă din sarcina pot afecta periajul dentar corect.

PREȚ S.M.I.L.E. Pregnant: 1.000 ron/abonament