Chirurgie dentară

Cu chirurgia dentară remediezi afecțiunile la nivelul zonei bucale

Chirurgia dentară este o ramură a stomatologiei, care remediază o afecţiune mai complicată, la nivelul zonei bucale, cea mai frecventă intervenție chirurgicală intâlnită în stomatologie fiind reprezentată de extracția dentară. Atunci când un dinte este foarte distrus și nu mai poate fi refăcut sau dacă îmbolnăvirea sa provoacă complicații, atunci el trebuie extras.

Clinica stomatatologică Ada Dental Center pune la dispoziția pacientilor o echipă de medici specializați și tehnica inovatoare pentru stabilirea fizionomiei pacientului, prin intervenții fără durere. Orice intervenție chirurgicală se realizează sub anestezie sau intervențiile mari sub sedare Astfel,nici intraoperator nici postoperator nu există durere.

În cadrul clinicii noastre, realizăm urmatoarele intervenții chirugicale:

implanturi dentare;

extracții dentare;

extracția dinților incluși;

rezecții apicale;

chistectomii;

augmentare creastă alveolară;

adiții osoase și aplicări de membrane;

chirurgie parodontală;

lift sinus;

intervenții chirurgicale ajutătoare protezării.

Toate aceste intervenții chirurgicale se realizează în săli speciale, complet utilate cu echipamente moderne și în condiții maxime de asepsie.

Astfel, ne asigurăm ca fiecare pacient al clinicii noastre beneficiază de:
• Tehnologie de ultimă generație, care contribuie la calitatea actului operator;
• Confort pe toată durata intervenției;
• Minimalizarea riscurilor complicațiilor postoperatorii;
• Rezultate estetice excelente.

Programare
Online

În urma efectuării unei programări, veți fi contactat pentru confirmare. Programarea, se consideră efectuată, numai dupa confirmarea telefonică.
Vă multumim!